четверг, 19 марта 2020 г.

11-Зарубіжна література

11.клас. Друзі, всі ваші завдання на цій стіні, Як завжди, вона доповнюється матеріалами. Але ви також можете її використовувати, щоб показати нам свої напрацювання.Успіхів!

Завжди можете скористатися електронною хрестоматією   Хрестоматія 11 клас

Вітаю, друзі!

Тема: Гійом Аполлінер . Каліграми. "Зарізана голубка і водограй", "Міст Мірабо"
Завдання:
1. Ознайомитися з біографією письменника за підручником, ст. 68-72
У зошиті: новаторство поета. Що він вніс нового в світову літературу?
Виконайте тестТест.Аполлінер

Вивчити напамять вірш "Міст Мірабо"
                                                                         
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема  уроку: Р.М.Рільке. "Орфей.Еврідіка.Гермес"

Завдання: 1. Опрацювати біографію і творчість поета. 
2. У зошиті: Скласти перелік "Новаторство  Рільке".Що поет вніс в літературу нового, авангардного7 Відповідь має бути чіткою. Кожну тезу нумерувати.
3. Прочитати  в інтернет просторі міф про Орфея та Еврідіку.
4.  Прочитати уважно вірш Рільке.
У зошиті: виконайте завдання  картки  

Надіслати до пятниці у приват скани виконаної роботи.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завтра поговоримо про Фауста. 
Перегляньте відео .


До зустрічі!


__________________________________________________________________________________
Друзі, для вас  пропозиція , що почитати! Читайте на здоров'я!








______________________________________________________________________________-

















12.05-20.05
_______________________________________________________________________

Всім привіт. Останнє завдання цього року і взагалі для вас від мене. Контрольна робота - форзац вашого підручника

Розділ "Теоретична розминка!  - будь - які три завдання.

Практикум - з кожного завдання (їх там три ) по чотри вправи на ваш вибір.Успіхів!

Дедлайн - 20 травня. Для тих кому ніколи писати - поговоримо по телефону!
_____________________________________________________________________________

Е.Йонеско .Драма "Носороги"

«Театр абсурду» Е. Йонеско: «Це стогін самотньої людини, яка не вміє спілкуватися з іншими людьми.»
·           Зосередження на проблемах сенсу життя, відчуження та розладу між людьми
·           Зображення людей – маріонеток, занурених в автоматичний плин життя й мислення
·           Герої – певні стани духовного буття
·           Знеособлення індивіда
·           Гра слів, абсурдність діалогів
·           Широке використання гротеску
3.      Робота з поняттями теорії літератури:  авангардизм, абсурд, гротеск, метафора,
·           Авангардизм – умовний термін для позначення низки художніх течій у літературі й мистецтві, що зародилися на початку ХХ ст.. й рішуче порвали з реалістичною традицією. Авангардистське мистецтво вирізняє життєбудівний пафос, ствердження позиції соціального активізму, загострена емоційність (епатаж), руйнування естетичних канонів, сміливі експерименти з художньою формою й поетичною мовою.
·           Абсурд – безглуздість, нісенітниця, те, що протирічить здоровому глузду.
·           Гротеск – тип художньої образності, який ґрунтується на химерному поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного, життєподібного і карикатурного. Гротеск – найвищий ступінь комічного.

Завдання: Чи може людина стати носорогом? В чому абсурдність ситуації? Чи загрожує  нам "оносороження" (відповідів зошити)

Напишіть есе  "Як мені не стати носорогом?" або "Я ніколи не стану носорогом! ..."

Успіхів. Залишається лише контрольна робота.
______________________________________________________________________________-

21.04-05.05

Вітаю, мої любі одинадцятикласники!
Дивіться, що я знайшла  Псевдоніми  Не можу не поділитися з вами.Псевдоніми 2

А тепер до уроку. Остання тема -"Постмодернізм" Вона є у вас у ЗНО. Тому ще трішки теорії . Працюємо з картками. Розбираємося. Якщо питання по суті - пишіть. Часу досить - увесь наступний тиждень і ще трішки.



Опрацюйте картку. Перегляньте відео.








Виконайте завдання наступних двох карток.



Виконайте тест   https://naurok.com.ua/test/start/218001

Прочитай за хрестоматією драму  Е.Йонеско "Носороги"


Сонечка вам в душі, друзі!



______________________________________________________________________________

13.04-17.04

         Друзі, за деякими вашими коментарями я зрозуміла, що тема духовності  все ж повинна мати розвиток у нашій роботі. То ж продовжимо роботу з оповіданням "Стариган із крилами" 
         Янгол — в християнській, мусульманській і іудейській релігіях:надприродна істота, посередник між Богом і людьми, виконує волю Бога. Біблія називає янголів службовими духами. У християнстві вважається, що кожна людина має свого янгола-охоронця, що посилають до неї після таїнства хрещення. Існування янголів було підтверджено папою Римським Іоанном Павлом ІІ в 1986 році. Вони прилітають до нас, щоб нагадати про необхідність морального очищення, духовного піднесення. 

Отже давайте розберемося.

1. Оберіть висловлювання, яке найбільше підходить як епіграф до твору і запишіть його.



Запишіть у зошит два - три вислови про ангела, які вам відомі і що вони означають.


 Чи  співпадає Ангел Маркеса з вашими уявленнями про ангела? (два - три речення)


Який він, Ангел у Маркеса? Виберіть його ознаки із хмаринки.(Запишіть у зошит)



Як ви думаєте, хто насправді був той старий? Чому? (у зошиті)


Розгляньте картку. Зверніть увагу на образи - символи твору.




Стариган опинився  серед людей. Хто вони? Які вони? Доберіть відповідні характеристики.
У оповіданні порушено одночасно кілька проблем. Чи всі вони вам зрозумілі? Прокоментуйте одну із них у зошиті.



Спробуйте, наостанок, дати розгорнуту відповідь на запитання: Чи повернеться ангел до людей?
 Успіхів!

______________________________________________________________________________
06.04.- 10.04


Привіт, друзі!

06.04.- 10.04
Питання для повторення: "Стариган із крилами " за жанром  повість -притча. Доведіть це .(у зошиті. Відповіді аргументуйте)

Пройдіть тестування: Тестування  Скрін результату зробіть і надішліть мені у приват.

Тема: Габріель Гарсіа Маркес "Стариган іх крилами". Опрацюйте матеріал підручника ст.140-143. Вивчіть поняття "магічний реалізм". Визначте характерні особливості прози Маркеса ( у зошиті)
 Прочитайте оповідання. Напишіть у зошиті свої первинні враження від твору. (5-6 речень)
_________________________________________________________________________________

https://padlet.com/hmelena/44p3psqjqvo4

30.03-03-04

Вітаю, народ! Для тих, хто недоопрацював попередні завдання - працюємо, здаємо. Є питання - пишете, телефонуєте - я відповідаю.

1. На цьому тижні ви напишете есе "Хто досягає мети" ( за повістю "Старий і море" і не тільки), або   Завантажити текст можна сюди в коменти , або в зошити і ЯКІСНО сфотографувати або зробити скрін і надіслати в особисті повідомлення. Далі - основне. Тема есе актуальна для ЗНО. Тому - без халтури. Буду все перевіряти на антиплагіа. Думаємо, працюємо.

2.  Установите  послідовність
1.      Подій, про які йдеться у повісті:
а) старий чуйно вловлює, що відбувається в глибині. Один із прутів здригнувся;
д) старий втомився, він міцно стискає мотузку, перекинуту через плече;
б) Манолін наловив сардин старому;
є) проходить година перш ніж показується перша акула;
в) старий намагається підтягнути линва, але в нього нічого не виходить;
ж) за кормою його човну здіймався величезний хвіст риби. Від неї залишився лише скелет;
г) риба починає тягнути не так потужно, вона явно ослабла;

з) рано вранці старий відправляється на рибалку;

Успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий