четверг, 19 марта 2020 г.

5 - Зарубіжна література



Вітаю, любі друзі. Ви щойно прийшли до мене в гості, але я пропоную вам  відчувати себе як удома  !


19.01.2021


Тема уроку: Марк Твен. "Пригоди Тома Сойєра" 

Діти , ми розпочинаємо знайомство з творами, у яких ідеться про захоплюючі пригоди дітей, ваших ровесників, у різних країнах світу.

Марк Твен - автор повісті "Пригоди Тома Сойєра" За підручником, ознайомтеся з його  цікавинками життя письменника і складіть перевірочний тест  Марк Твен  Увага! Є обмеженя у часі і спробах!
Добре, успіхів! Мені нічого надсилати не треба.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14.01. 2021

Тема: Е.Сетон-Томпсон "Лобо"

Ви вже прочитали, діти, повість яка має сильне емоційне забарвлення
В зошиті: напишіть 1-2 речення ваших вражень від прочитаного твору.
2. Дайте відповіді на запитання


Діти, як ви думаєте. що загубило Бланку?Чим стала її загибель для Лобо?
Чи можливе кохання у тварин?  - відповіді також запишіть.

Діти, відповідаємо у зошитах. Питання НЕ ПЕРЕПИСУЄМО.Відповідаємо коротко, але зрозумілою мовою.
Завдання актуальне до вівторка, 19, січня.

 За бажання, можете пограти! І цікаво і корисно!  Мільйонер
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12/01/2020

Доброго ранку, друзі!
Презентую вам неймовірно цікавий твір із розділу "Твори про природу" Е.Сетон - Томпсона "ЛОБО"

Цей тві про життя вовків,  про людей, про злість, любов та небайдужість. Я була б рада, якби ви читали цей твір вголос у колі родини. 
ЗАВДАННЯ:
5-А - прочитати цей  твір до пятниці, 15 січня.
5-Б - прочитати цей твір до четверга, 14 січня.
Успіхів!
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

09.11.2020

Доброго ранку. мої  маленькі друзі!
Ось і завершився перший тиждень  нашої роботи. Ви прочитали казку "Пані Метелиця", виконували завдання, малювали.

Тема сьогоднішнього уроку : Олександр Сергійович  Пушкін. Вступ до поеми "Рулан і Людмила"
1. Перегляньте  спочатку відео - урок    Відео - вступ
2. Напишіть у зошиті 1-2 речення: що дала творчіть О.Пушкіна -дітям? Назвіть того, хто прилучив маленького хлопчика до  культури та мистецтва. Назвіть  людину, яка знала дуже багато фольклорних творів і передала  їх Олександру Пушкіну.
3Прочитайте у підручнику  уривок з поеми. "Край Лукомор'я дуб зелений..." українською мовою.
4. Випишіть у зошити  казкових героїв, що згадуються в уривку.
5.Намалюйте ілюстрацію у зошиті або в альбомі. 
6. ВИВЧИ ВІРШ НАПАМЯТЬ ДО ПЯТНИЦІ, ЗНІМИ НА ВІДЕО І НАДІШЛИ МЕНІ. Завдання, виконане в зошиті - ЗРОБИ  ФОТО РОБОТИ В ЗОШИТІ І НАДІШЛИ МЕНІ,

УВАГА! НЕ надсилайте мені свої робіт на вихідні, або після них. Кінцевий термін прийому  - 13.11.2020.

Уривок можна вивчити і російською мвою. Успіхів!

_____________________________________________________________________________________________________________________--___________________________________________________
_05.11.2020

Привіт! 

Багато хто з вас вже виконали задання  минулого уроку. А сьогодні вам буде ще одне маленьке. Пройдіть його а скрін відповіді надішліть мені  
Виконати до 06.11.2020, 14.00  Пані Метелиця
________________________________________________________________________-


02.11.2020 

Привіт, любі мої маленькі  друзі! Сьогодні ми з вами  подорожуємо у чарівний світ казок братів - збирачів фольклору Якобса та Вільгельма Грімм. Упевнена, що ви читали ті  казки....Може згадаєте які? Напишіть про це у своєму робочому зошиті.

А ми з вами сьогодні прочитаємо казочку "Пані Метелиця".  Але ,  все  по-порядку.
Тема уроку: Брати Грімм - збираяі фольклору. Казка "Пані Метелиця"
Отже, починаємо  роботу.
1. Прочитай статтю підручника про братів Грімм. Дай відповідь 1-2 реченнями на запитання: Яке значення діяльності братів Грімм у збиранні та збереженні фольклору?
2. Прочитай казку "Пані метелиця" вголос. Запроси до цього своїх  брата або сестру(можна всіх разом), маму. тата або бабусю з дідусем.
3. Виконай наступне завдання у зошиті, або на аркуші, попередньо роздрукувавши сторінку. Записи роби старанно і не забудь доповнити роботу малюночком, якщо буде таке бажання. Якщо працюватимеш у зошиті, то пиши заголовок завдання , а потім додавай відповідь на нього.  




4. І останнє. Дай відповідь на запитання -  НА КОГО З ГЕРОЇВ КАЗКИ ХОЧЕТЬСЯ БУТИ СХОЖИМ? ЧОМУ? (4-5 речень)

Вірю, що ви упораєтеся! Чекаю з нетерпінням на зустріч у школі, а поки що - до пятниці, бо це саме той день, коли треба здати всю роботу. Зробіть скрін і надішліть мені, або спробуйте додати у цей блог, як коментар.
_____________________________________________________________________

Індійська народна казка "Фарбований шакал"
1. Прочитайте казку.
2.Виконайте завдання картки. Це можна зробити в зошиті, або на аркуші формату А4







3.Переглянь мультфільм.
https://www.youtube.com/watch?v=qYvx9A7dOHY&ab_channel=Ukranimaua

Запиши у зошит у дві колони СПІЛЬНЕ та ВІДМІННЕ . Порівняй  казку з мультиком. Що в них є таке , про що варто обовязково нам розповісти на уроці.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
----- Всім привіт! Дуже хочу, щоб  ви провели літо з користю, тому читайте на здоров я!





____________________________________________________________________________-----
До уваги учнів 5-х класів! Ви  працюєте за тими завданнями , які я розміщуватиму  на цьому блозі, переглядати відео і ,навіть, писати мені сюди повідомлення. Роботи виконуєте або в зошитах, або в режимі онлайн.

Друзі  мої, ми вже майже на фініші, тому готуємося написати підсумкову контрольну роботу.

ст 254-255
Розділ "Теоретична розминка" пит. № 1, 5, 7

Розділ "Художні твори та їх автори" . пит.№ 1,2,3, 4,5.

Розділ "Сторінками вивчених творів", будь -які два питання  на ваш вибір. Роботи прошу надіслати до 20 травня. Успіхів!
_______________________________________________________________________________


04.05-11.05  Друзі, привіт! Знаю, як ви чекаєте на зустріч зі своїми новими друзями - Мумі - тролями. То ж вам сюди Капелюх чарівника. Урок 2


__________________________________________________________________________-


21.04.- 30.04.

Що ж , мої маленькі друзі, я підготувала для вас дещо новеньке. Вам сюди   ТУВЕ ЯНСОН

Як завжи не забувайте надсилати мені фото ваших робіт. Чекаю!
_________________________________________________________________________________

13.04.- 17.04

Вітаю вас, мої любі пятикласники! Дуже- дуже скучила за вами, вашими  оченятами! Цей тиждень пропоную провести у колі ваших родин ( вже бачу, що ви посміхаєтеся, бо і так вже майже місяць насолоджуєтеся родинним спілкуванням...). Він же передсвятковий. Тож давайте і ми з вами трішечки відпочинемо.  Але... не розслаблятися! На минулому тижні ви   читали вірш "Книжки в обкладинках червоних" і відчули присмак читацьких вподобань Марини Цвєтаєвої. Роль читання в її долі. Але ж і ви у мене  читаєте, і мами з татами теж мали улюблені книжки у дитинстві. А давайте цей тиждень присвятимо родинним спогадам . І ви, щоб нічого не пропустити створите сімейну  газету. Ви напишете про улюблену книжку свою, мами, тата чи брата , сестрички, можна навіть бабусі чи дідуся. Про  героів творів, чим вони запамяталися. Намалюйте ілюстрації. Використовуйте фломастери, маркери, фарбу, кольоровий папір; клейте, малюйте, вписуйте! - будь що, що зробить вашу газету НЕЙМОВІРНО яскравою, інформативно- насиченою. Згадайте все, що ми робили з вами в класі - добирайте загадки, прислівя, приказки, вписуйте цитати! Дозволяю ТВОРИТИ ЧУДЕСА! Фото своєї газети ви надішлете , а саму газету зберігайте до  виходу на заняття. І от тоді ми влаштуємо виставку ваших сімейних газет.  Я дам вам кілька шаблонів - ідей. Можете їх використати, якщо буде бажання. Успіхів!









________________________________________________________________________________

06.04. - 10.04.
Вітаю, друзі! Ми відпустили мандрувати Алісу її дивовижним світом, а самі  повертаємося в свої будинки, до своїх рідних. І тут у мене виникає питання. А чи змінилося ваше життя під час карантину. Чи є щось хороше в ньому (про погане говорити не будемо)?Напишіть три - чотири речення у зошити під назвою "+ від карантину". 

Російська поетеса "срібної доби" Марина Цвєтаєва  подарувала світу чудові поезії. Але ж вона не одразу стала писати твори. Дитинство - найкраща пора в житті Марини Цвєтаєвої. Воно пройшло для поетеси в любові, радості, даруючи дівчинці тепло, добро і затишок. Завжди з нею були присутні музика та одне з найбільших її захоплень – книги. Дуже часто сховавшись від усього і усіх, маленька Марина поринала у світ захоплюючих подорожей, у світ чогось надзвичайно цікавого і нового. З 6 років у неї проявився талант писати вірші. Пізніше її друг Максиміліан Волошин дуже високо оцінив її творчість.
Кто вам дал такую ясность красок?
Кто вам дал такую точность слов?
Смелость всё сказать: от детских ласок
До весенних новолунных снов?
Максимилиан Волошин 
Завдання: прочитайте  у підручнику статтю про Марину Цвєтаєву і випишіть три -чотири  найважливіші події з її життя у зошит.
2. Прочитайте вірш "Книжки в обкладинках червоних" (можна двічі)
Чи всі слова вам зрозумілі? Перегляньте словничок нижче.


Дайте відповіді на запитання :
•Чому присвячено вірш?
•Що незвичного в назві вірша - «Книжки в обкладинках червоних»?
•Як героїня звертається до книжок?
•Як ви розумієте значення епітета незрадливі?
Які рядки підкреслюють автобіографічність вірша? Що означає для поета дитинство?
•А як у першій строфі автор називає дитинство?
•Які рядки вірша переносять у спогади про дитинство?
Якими словами передано любов до матері?
Які деталі допомагають автору зобразити затишний будинок, де панує любов до мистецтва, культури? Що викликає захоплення ліричної героїні?
Сподіваюся, що ви коротко записали свої відповіді у зошити.
3.Які літературні герої згадуються у вірші? Чи знаєте ви їх? З яких вони творів?
Поки що все. Ви можете намалювати у зошиті ілюстрацію до своєї  УЛЮБЛЕНОЇ КНИГИ .Якщо така у вас є.
Всього вам найкращого ,мої маленькі друзі!
______________________________________________________________________________
Дочитайте казку до кінця. Протягом цього  тижня 30.03- 03.04 виконайте наступні  завдання.Їх можна роздрукувати або перемалювати на аркуш, у зошит. Самі завдання записуємо і виконуємо у зошитах (якщо не роздруковуєте).


\

Онлайн - тестування  - надіслати тільки скрін з оцінкою
_____________________________________________________________
 І тиждень 

 Мультфільм «Аліса в Країні Див»


1. Відгадай анаграми і запиши слова у зошит.
 2.  Віднови послідовність подій.

3. Фантастика – це образи, створені думкою людини, її домислом.
Це літературні твори, в яких описуються нереальні, неіснуючі в дійсності події або явища;
створюється вигаданий, сповнений чудес світ.
Фантастика – це щось нереальне, нездійснене.
Завдання:
qПерерахуйте, з якими фантастичними подіями, казковими персонажами та чарівними предметами ви зустрілися.
q Чи хотіли б ви опинитися на місці Аліси? Чому?

Всі завдання виконуйте у зошиті. А ще не забувайте малювати. Наприклад ...посмішку Чеширського кота  або його самого!

Комментариев нет:

Отправить комментарий