6 клас.
Всім привіт! ПОЧИНАЄМО працювати. Я рада вас Бачити на своєму блозі.
01/02 -03/02
Діти, На наступному тижні ми з вами познайомимося ще з одним автором і його твором - Володимиром Королеко та його повістю "Сліпий музикант"
1. Ознайомтеся з біографічними даними про письменника.
2. Напишіть коротку розповідь(5-6) речень про Володимира Короленка, його звязок з Україною.
3. Знайдіть в інтернеті місця і памятники повязані з письменником. Оформіть свої знахідки на сторінці ворд і прикріпіть в коментарі на цьому блозі.
4. Завдання виконуємо до 03.02.Зошити перевіримо при виході на заняття, а прикріплені файли ми бачимемо тут, на блозі.
УСПІХІВ!
_______________________________________________________________________________
13.09.2021
1. Давайте повторимо вивчене. Виконайте завдання картки у зошитах.
2. Ознайомтеся зі статтею підручника "Художній образ". Вівчіть визначення понять - художній образ та вічний образ.
Упіхів!
______________________________________-
19.01.2021
Тема: А.Чехов "Товстий і тонкий" Майстерність письменника у змалюванні персонажів.
Діти, вітаю!
Продовжуємо працювати з оповіданням "Товстий і тонкий"
Перегляньте Зміст картки. У ній розяснення до незрозуміліх слів.
У наступній Картці - словничок:
Діти, подумайте, хто з ціх двох друзів вам більше імпонує? Чому?
Чи можуть смород у Майбутнього товарішуваті? Чому?
Чи Випадкове оповідання назівається Товстий и тонкий? Що в ньом засуджується? Над чим сміється чехів? Що засміює?
Відповідаємо у зошитах. Термін - до четверга, 21 січня.
__________________________________
14.01.2021
Тема: Антон Чехов. Оповідання "Товстий і тонкий"
1. Ви ознайомилися з біографією письменника. Перевіримо! Чехов тест
2. Прочитайте оповідання "Товстий і тонкий"
3. Виконайте тестову перевірку своїх знань.Товстий і Тонкий Тест
Увага! Є обмеження у спробах і у часі! Будьте уважні! Не забувайте писати своє імя.Успіхів!
У вівторок, за розкладом отримаєте наступне завдання.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________----
12.01.2021
Друзі, привіт!
Тема уроку: Життя і творчість А.П.Чехова.Чехов і Україна. Гумор, іронія, художня деталь і підтекст.
Завдання:
1.Прочитати за підручником статтю про Антона Чехова.
2.Вивчити усі теоретичні поняття у коричневих вставках.
Завдання виконати до четверга.
Успіхів!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
09.11.2020
Мої вітання, друзі -шестикласники! Порадували ви мене цього тижня! І насмішили! І засмутили! Дехто хотів обдурити...А хтось і взагалі промарнував час. Але ... оцінку за байку ставлю усім. І тим, хто вивчив. і тим. хто відсидівся...
Тема уроку: Контрольна робота "Мудрість байки"
Пройди тестування. Скрін оцінки надішли.Контрольна робота
Увага! Термін виконання - до завтра!Успіхів!
___________________________________________________________________________________
02.02.2020
Друзі. привіт! Ви вдома вивчили байку І.Крилова "Вовк і Ягня". Отже, настав час продемонструвати ваші вміння. Зніміть на відео ваш виступ і надішліть мені. Вітається креатив, творчість, натхнення!
Останній термін - Четвер,05.11.2020, 14 година.
_______________________________________________________________________________
Сподіваюс, ви прочитали і виконали завдання статті підручника про давньогрецький пантеон богів. А тепер вам сюди ___
Результати мені покажете , зробіть лише скрін___________________________________________________________________________________
Усім привітт, друзі! Сподіваюся, ви будете сюди навідуватися влітку, тому для вас від мене ось такий списочок, щоб ви не сумували!
____________________________________________________________________________ Всім привіт. Ми Вже на фініші. Для вас контрольна робота. Успіхів усім! ст.247-249
Розділ "Теоретична розминка" , пит 9,10
Розділ "Практикум" пит.1-4
Розділ " Художні твори, їхні автори і герої" - пит. 2,4
Розділ "Упізнай письменника", пит. два на вибір.
Розділ "Упізнайте літературний твір" - одна вправа на вибір (їх там три з варіантами)
Дедлайн - 20 травня
Успіхів!
______________________________________________________________________________
07. 05 -15.05 Вітаю, народ! Для вас - останній твір цього року "Запах думок" Роберта Шеклі. Полюбляєте фантастику? Вона може бути неймовірною! Саме таки є цей невеличкий, але захоплюючий твір!
Отже, починаємо!
Прочитайте статтю підручника про письменника ст.216-218.
Виконай завдання наступної картки
Прочитай оповідання "Запах думки"
Розглянь картку - пояснення теоретичних якостей твору.
Поясни КРОСЕНС. Картинки виставлені у порядку , що відповідають хронології подій у творі. Тобі необхідно Пояснити Значення кожної картинки. Це можна зробити у вигляді плану, або виписаних із тексту речень - підтверджень.Всього має бути 9 пунктів, записаних послідовно від 1 до 9.
Склади паспорт Кліві. Ти це можеш зробити у зошиті у вигляді таблички. В другу колонку впиши відповіді.
Кліві подумки перетворювався кілька разів на різноманітних героїв та явища. Запиши їх у вигляді наступної таблички.
Успіхів! Чекаю ваших робіт, друзі! Можете малювати, роздруковуваті, если буде бажання! Вчимося з насолодою! __________________________________________________________________________ Друзі, вітаю!
04. 05--06.05 Ми з вами розпочали вивчення останнього розділу курсу зарубіжної літератури. То ж вам сюди Міо, мій Міо.
Виконайте завдання до середи. У четверг я додам нову порцію цікавинок.
____________________________________________________________________________
13/04-17/04
Всім привіт!
Прийшов час підвести підсумки. сподіваюся, що ви виконали всі завдання у цьому, карантинному місяці.
Отже пройдіть тестування: Тестування Надішліть мені скрін з оцінкою, щоб було видно час, який ви затратили на роботу.
І починаємо вивчення нової теми." Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі Р.Д. Бредбері "Усмішка"
Перегляньте відео.
Відео-урок
Прочитайте статтю підручника про письменника. Знайдіть пять спільних моментів і запишіть їх у зошит.
Повторимо теоретичні питання. Вивчимо те, що не знаємо.
Сподіваюся, що вам відомі ці поняття-
Р.Бредбері письменник - фантаст, якого дуже турбувало майбутнє людства. А ви знаєте , що таке фантастика?
Думаю ви також діти фантазери. Любите відпочивати, святкувати. До речі, а що є для вас свято. Які асоціації виникають, коли ви чуєте це слово?. Запишіть асоціативне гроно у зошити за зразком:
Добре, молодці. Ну що ж, а тепер давайте прочитаємо новелу Р.Бредбері "Усмішка" . Можете це зробити вголос разом з батьками. Це буде дуже корисною справою для всіх вас.
Додатково : Художній фільм Усмішка
Цікаве про Мону Лізу Відео-екскурсія
Успіів!
_______________________________________________________________________________--
06.04.- 10.04
Друзі, дуже прошу працювати послідовно, так як я вам подаю цей матеріал. Не спішіть.
Працюйте спокійно і вдумливо, бо цього вимагає філософія хайку і Мацуо Басьо.
1. Прочитай статтю підручника про Мацуо Басьо.
Переглянь відео:
Загадки Мацуо Басьо
Країна Японія - батьківщина М.Басьо
Мацуо Басьо . Хайку (хоку)
Розібратися у філософії хоку тобі допоможе ось цей плакат:
Як розумітися на хоку?Давай спробуємо прочитати і проаналізувати один із віршів М.Басьо . Подивись і розберися.
Виконай наступне завдання: Характерним явищем для хайку(хоку) є використання "сезонних слів". Запиши у зошит, які слова належать кожній порі року. Як впізнати хоку про весну? літо?, осінь?зиму?. В зошит запиши слова для кожної пори року(є у підручнику, інтернет) і до кожної пори року запиши одне хоку на підтвердження. Слово"підказку" - підкресли.
Чудово, ви впоралися. А терер намалюйте ілюстрації до одного - двох хоку собі у зошит.
І останнє завдання цього тижня:Вивчити напам'ять 3 хайку і зняти на відео, як розказуєте вірші, надіслати в приватні повідомлення в ФБ, Інстаграм чи вайбер.
Джанні Родарі. Листівки із видами міст"
Ознайомтеся, друзі, з короткими відомостями про письменника с. 202-203.
Прочитайте вірш "Листівки з видами міст". Які місця згадує автор? Випишіть у зошити міста і памятки ахітектури, названі у вірші.
Переглянть ці картки і переконайтеся в неперевершеності краси світу.
2. Нагадую, що всі завдання виконуємо в зошиті, а подані мною картки використовуємо просто як шаблон (дивись і роби).
Чи все так просто в цьому вірші? Для поета є важливими не тільки краса. а і буденність. Виконайте завдання за шаблоном.Зробіть ВИСНОВОК. обовязково.
3. Ще раз перегляньте картку - словничок. Перевірте себе - що знаєте, а що ні. Довчить.
4. А тепер спробуйте за поданим нижче шаблоном знайти і виписати у зошити всі хужожні засоби.
Чекаю на Ваші Відгуки. Запитуйте, я всегда на звязку !. Писати Коментарі по делу можна даже сюди. Принизити є Віконечко для ваших запитань по суті роботи. Хорошого тижня. Здоров я усім!
https://padlet.com/hmelena/kh8xtk6uduvv
Продовжуємо працювати в padlet.
Я буду сортаменту сюди додааті завдання, а вам буде легше зорієнтуватіся .Успіхів!
file:///C:/Users/User/Downloads/%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%20%D1%96%20%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%B8.docx
ОтветитьУдалить