четверг, 19 марта 2020 г.

6 -Зарубіжна література

6 клас.

Всім привіт! ПОЧИНАЄМО працювати. Я рада вас Бачити на своєму блозі. 

01/02 -03/02

Діти, На наступному тижні ми з вами познайомимося ще з одним  автором і його твором - Володимиром Королеко та його  повістю "Сліпий музикант"

1. Ознайомтеся з біографічними даними про письменника.

2. Напишіть коротку розповідь(5-6) речень про Володимира Короленка, його звязок з Україною.

3. Знайдіть в інтернеті місця і памятники повязані з письменником. Оформіть свої знахідки  на сторінці  ворд і прикріпіть в коментарі на цьому блозі.

4. Завдання виконуємо до  03.02.Зошити перевіримо при виході на заняття, а прикріплені файли ми бачимемо тут, на блозі.


УСПІХІВ!


_______________________________________________________________________________


13.09.2021

1. Давайте повторимо вивчене. Виконайте завдання картки  у зошитах.



2. Ознайомтеся зі статтею підручника "Художній образ". Вівчіть визначення понять - художній образ та вічний образ.
Упіхів!


 ______________________________________-


19.01.2021
Тема: А.Чехов "Товстий і тонкий" Майстерність письменника у змалюванні персонажів.
Діти, вітаю!
Продовжуємо працювати з оповіданням "Товстий і тонкий"

Перегляньте Зміст картки. У ній розяснення до незрозуміліх слів.


У наступній Картці - словничок: 



Діти, подумайте, хто з ціх двох друзів вам більше імпонує? Чому?
Чи можуть смород у Майбутнього товарішуваті? Чому?
Чи Випадкове оповідання назівається Товстий и тонкий? Що в ньом засуджується? Над чим сміється чехів? Що засміює?
Відповідаємо у зошитах. Термін - до четверга, 21 січня.























__________________________________


14.01.2021

Тема:  Антон Чехов. Оповідання "Товстий і тонкий"

1. Ви ознайомилися з біографією письменника. Перевіримо! Чехов тест

2. Прочитайте оповідання "Товстий і тонкий"
3. Виконайте тестову перевірку своїх знань.Товстий і Тонкий Тест

Увага! Є обмеження у спробах і у часі! Будьте уважні! Не забувайте писати своє імя.Успіхів!

У вівторок, за розкладом отримаєте наступне завдання.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________----

12.01.2021

Друзі, привіт! 
Тема уроку: Життя і творчість А.П.Чехова.Чехов і Україна. Гумор, іронія, художня деталь і підтекст.

Завдання:

1.Прочитати за підручником   статтю про Антона Чехова. 
2.Вивчити усі  теоретичні  поняття у коричневих вставках.
Завдання виконати до четверга.

Успіхів!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

09.11.2020



Мої вітання, друзі -шестикласники! Порадували ви мене цього тижня! І насмішили! І засмутили!  Дехто хотів обдурити...А хтось і взагалі промарнував час. Але ... оцінку за байку ставлю усім. І тим, хто вивчив. і тим. хто відсидівся...

Тема уроку: Контрольна робота "Мудрість байки"

Пройди тестування. Скрін  оцінки надішли.Контрольна робота

Увага! Термін виконання - до завтра!Успіхів!



___________________________________________________________________________________

02.02.2020
Друзі. привіт! Ви  вдома вивчили байку І.Крилова "Вовк і Ягня". Отже, настав час продемонструвати ваші  вміння. Зніміть на відео ваш виступ і  надішліть мені. Вітається креатив, творчість, натхнення! 

Останній термін - Четвер,05.11.2020, 14 година.


_______________________________________________________________________________


Сподіваюс, ви прочитали і виконали завдання статті підручника про давньогрецький пантеон богів. А тепер вам сюди ___


Результати  мені покажете , зробіть лише скрін___________________________________________________________________________________

Усім привітт, друзі! Сподіваюся, ви будете сюди  навідуватися влітку, тому для вас від мене ось такий списочок, щоб ви не сумували!


____________________________________________________________________________ Всім привіт. Ми Вже на фініші. Для вас контрольна робота. Успіхів усім! ст.247-249






Розділ "Теоретична розминка" , пит 9,10

Розділ "Практикум"  пит.1-4

Розділ  " Художні твори, їхні автори і герої" - пит. 2,4

Розділ "Упізнай письменника", пит.  два на вибір.
Розділ   "Упізнайте літературний твір"  - одна вправа на вибір (їх там три з варіантами)

Дедлайн - 20 травня

Успіхів!
______________________________________________________________________________



07. 05 -15.05    Вітаю, народ! Для вас - останній твір цього року  "Запах думок" Роберта Шеклі. Полюбляєте фантастику? Вона може бути неймовірною! Саме таки є цей невеличкий, але захоплюючий твір!

Отже, починаємо!

Прочитайте статтю підручника про письменника ст.216-218.

Виконай завдання наступної картки



Прочитай оповідання "Запах думки"

Розглянь картку - пояснення теоретичних якостей твору.



Поясни КРОСЕНС. Картинки виставлені у порядку , що відповідають  хронології подій у творі. Тобі необхідно Пояснити Значення кожної картинки. Це можна зробити у вигляді плану, або виписаних із тексту речень - підтверджень.Всього має бути 9 пунктів, записаних послідовно від 1 до 9.


Склади паспорт Кліві. Ти це можеш зробити у  зошиті у вигляді таблички. В другу колонку  впиши відповіді.



 Кліві подумки перетворювався кілька разів на різноманітних героїв та явища. Запиши їх у вигляді наступної таблички.




Успіхів! Чекаю ваших робіт, друзі! Можете малювати, роздруковуваті, если буде бажання! Вчимося з насолодою! __________________________________________________________________________ Друзі, вітаю!





04. 05--06.05   Ми з вами розпочали вивчення останнього розділу  курсу зарубіжної літератури.  То ж вам сюди   Міо, мій Міо.


Виконайте завдання до середи. У четверг я додам нову порцію цікавинок.


____________________________________________________________________________
13/04-17/04

Всім привіт!  

Прийшов час підвести підсумки. сподіваюся, що ви виконали всі завдання  у цьому, карантинному місяці.

Отже пройдіть тестуванняТестування Надішліть мені скрін з оцінкою, щоб було видно час, який ви затратили на роботу.

І починаємо вивчення нової теми." Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі  Р.Д. Бредбері "Усмішка"

Перегляньте відео.

Відео-урок

Прочитайте статтю підручника про письменника. Знайдіть пять спільних моментів і запишіть їх у зошит.

Повторимо теоретичні питання. Вивчимо те, що не знаємо.

Сподіваюся, що вам відомі ці поняття- 



Р.Бредбері письменник - фантаст, якого дуже турбувало майбутнє людства. А ви знаєте , що таке фантастика?

Думаю ви також діти фантазери. Любите  відпочивати, святкувати. До речі, а що є для вас свято. Які асоціації виникають, коли ви чуєте це слово?. Запишіть асоціативне гроно  у зошити за зразком:
Добре, молодці. Ну що ж, а тепер давайте прочитаємо новелу Р.Бредбері "Усмішка"  . Можете це зробити вголос разом з батьками. Це буде дуже корисною справою для всіх вас.

Додатково :  Художній фільм  Усмішка

Цікаве про Мону Лізу  Відео-екскурсія

Успіів!






_______________________________________________________________________________--


06.04.- 10.04

Друзі, дуже прошу працювати послідовно, так як я вам подаю цей матеріал. Не спішіть.

Працюйте спокійно і вдумливо, бо цього вимагає  філософія хайку і  Мацуо Басьо.

1. Прочитай статтю підручника про Мацуо Басьо.

Переглянь відео:
Загадки Мацуо Басьо
Країна Японія - батьківщина М.Басьо
Мацуо Басьо . Хайку (хоку)

Розібратися у філософії хоку тобі допоможе ось цей плакат:
Як розумітися на хоку?Давай спробуємо прочитати і проаналізувати один із віршів М.Басьо  . Подивись і розберися.

Виконай наступне завдання: Характерним явищем для хайку(хоку) є використання "сезонних слів". Запиши у зошит, які слова належать кожній порі року. Як впізнати хоку про весну? літо?, осінь?зиму?. В зошит запиши слова для кожної пори року(є у підручнику, інтернет) і до кожної пори року запиши одне хоку на підтвердження. Слово"підказку" - підкресли.

Чудово, ви впоралися. А терер намалюйте ілюстрації до одного - двох хоку собі у зошит.

І останнє завдання цього тижня:Вивчити напам'ять 3 хайку і зняти на відео, як розказуєте вірші, надіслати в приватні повідомлення в ФБ, Інстаграм чи вайбер.


30.03.- 03.04

Джанні Родарі.  Листівки із видами міст"


Ознайомтеся, друзі, з короткими відомостями про письменника с. 202-203.
Прочитайте вірш "Листівки з видами міст". Які місця згадує автор? Випишіть у зошити  міста і памятки ахітектури, названі у вірші.

Переглянть  ці картки і переконайтеся  в неперевершеності краси світу.




2. Нагадую, що всі завдання виконуємо в зошиті, а подані мною картки використовуємо просто як шаблон (дивись і роби).

Чи все так просто в цьому вірші? Для поета є важливими не тільки краса. а і буденність. Виконайте завдання за шаблоном.Зробіть ВИСНОВОК. обовязково.


3. Ще раз перегляньте картку - словничок. Перевірте себе - що знаєте, а що ні. Довчить.


4. А тепер спробуйте за поданим нижче шаблоном знайти і виписати у зошити всі хужожні засоби. 


Чекаю на Ваші Відгуки. Запитуйте, я всегда на звязку !. Писати Коментарі по делу можна даже сюди. Принизити є Віконечко для ваших запитань по суті роботи. Хорошого тижня. Здоров я усім!



https://padlet.com/hmelena/kh8xtk6uduvv

Продовжуємо працювати в padlet.
Я буду сортаменту сюди додааті завдання, а вам буде легше зорієнтуватіся .Успіхів!




1 комментарий:

  1. Данило Касмінський1 февраля 2022 г. в 06:31

    file:///C:/Users/User/Downloads/%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%20%D1%96%20%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%B8.docx

    ОтветитьУдалить