четверг, 19 марта 2020 г.

8 - Зарубіжна література


                         Друзі, привіт! Вітаю вас на блозі "Крокуємо разом"
            Розпочинаємо роботу.


19.01.2021.

Тема уроку: Данте Алігєрі. Сонет 11

Хід уроку.

1. Перегляньте відео-урок.



 Виконайте завдання у  ПІДСУМКАХ відео-уроку у зошитах.(починаючи з 11.45 хвилини). Успіхів!. Наперед повідомляю, що цей сонет вам треба буде вивчити.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.01.2021. 

Вітання, вам, друзі!

На минулому уроці ви познайцомилися з творчістю Омара Хайяма.

Продовжуємо працювати з його рубаї.

Виконувати завдання можна  у зошиті. Уважно читайте мої коментарі.

Отже, Омар Хайям - особистість унікальна! Пергляньте картку. Пересвідчіться у цьому



Виконайте завдання карти- відновіть висловлювання поета.




Характерні особливості жанру РУБАЇ :
Особливості рубаї як ліричного жанру.

1.                 Лаконізм – коротко, в 4 строчках, дається інформація, розкривається тема, задум поета. (коротко, стисло і влучно)

2.                 Філософська глибина – містить філософські роздуми (думки про життя світу, людини, природи, почуття, пошуки свого місця в житті ...)

3.                 Чітка ритмомелодика: 4 строчки: 1,2,4 – римуються, 3 – без рими.



Діти, наступне завдання творче. Вам необхідно створити  збірочку поезій Хайяма, обравши для неї одну або дві теми.Нижче, я вам розпишу ці теми і ви доберете рубаї на ту тему, яка вам найбільш подобається. Для виконання цього завдання ви використовуєте матеріал підручника та мережі інтернет.  Ваша персональна збірка має містити не менше чотирьох віршів на одну тему. Ви можете її оформити у вигляді книжечки, надрукувати, написати від руки.ТОБТО  ТАК,ЯК ВАМ ЗРУЧНО.

Не забувайте про оформлення вашої збірки у східних мотивах.

Отже, теми рубаї Омара Хайяма: 

1.Тема рубаї - призначення  людини, сенс  її  існування та швидкоплинність життя

Ідея-заклик до праведного життя на землі.

2. Тема рубаї- віра у силу людини, її здібності та можливості , постійний пошук істин.

Ідея- Автор упевнений , що людині під силу підкоряти будь-які вершини у світі_

3. Тема рубаї – значення кохання в житті людини.

Ідея- Без любові людина не може бути щасливою

Сподіваюся, що все у вас вийде. Успіхів!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

12.01.2021

Тема уроку:Золота доба персько - таджицької лірики. Омар Хайям. Рубаї.

Завдання: Ознайомитися з творчістю Омара Хайяма за підручником.

В зошитах:

Знайдіть  правильну відповідь, запишіть її у зошит - цифра(номер питання)+відповідь:

1.     Омар Хайям жив у а)10-11 ст.; б)11-12 ст.; в)13-14 ст.

2.     Хайям народився у місті а)Шираз; б)Бухара; в)Нішапур.

3.     Хайям походив з родини а)торговця; б)ремісника; в)чиновника.

4.     У середні віки Хайям був відомий як а)поет; б)вчений; в)громадський діяч.

5.     В наш час Хайям відомий насамперед як а)поет; б)вчений; в)мислитель.

6.     В місті Ісфахан Хайям очолив а)вищу школу; б)місцеву громаду; в)обсерваторію.

7.     Хайям здійснив хадж, щоб а)стати святим; б)уникнути підозр у вільнодумстві; в)написати релігійний трактат.

8.     Хайям помер у місті а)Мекка; б)Нішапур; в)Самарканд.

9 .Рубаї – це а)двовірш; б)чотиривірш; в)касида.

10. Збірку рубаїв називають а)диван; б)рубайят; в)медресе.

 ІІ. Назвіть науки, в яких Омар Хайям виявив себе талановитим вченим. Відповідайте повним реченням.

  Завдання виконати до четверга.

 ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

            Тема уроку: Гомер "Іліада"

 Час безжальний... Він віддаляє нас від минулого, яким би прекрасним воно не було. Залишаються лише легенди, що передаються від покоління до покоління. Читаючи їх, мимоволі починаєш вірити у всемогутність Зевса, у надзвичайну красу Афродіти, у мужність Прометея, в могутність Геракла. А ще в те, що на світі були прекрасні співці(рапсоди), які складали дивовижні пісні про старовину. Одним із них є давньогрецький співець Гомер, з творчістю якого ми з вами познайомимося.

            Для початку, давайте перевіримо, як ви знаєте міфи. Пройдіть тест , зробіть скрін відповіді і надішліть мені РАЗОМ З ВИКОНАНИМИ ЗАВДАННЯМИ ВСЬОГО УРОКУ,   Міфи
                    Ми з вами на останньому уроці  чверті  прочитали і знаємо . що собою являє постать Гомера для світу. Чи дійсно знаємо? Випиши , або познач на карті тільки правильні відповіді, що стосуються постаті  митця.  

2. Працюємо з розділами  поеми "Іліада"

Перегляньте відео 

а) Розділ "Убивство Гектора"


                               Чи такими ви уявляли цих героїв? Дайте коротку характеристику поведінці Гектора і Ахілла.Чи чесним був цей бій? Кого підтримуєте ви особисто?

2)Розділ " Викуп Гекторова тіла "
Розкажіть процю подію за планом   

                                   Виконайте наступне завдання - Доповніть  іменами героїв.

                                   Ви впораєтеся!Все буде добре!

                    Дедлайн прийому робіт цього тижня - 06.11.202,           11.00 















Друзі, для вас  пропозиція , що почитати! Читайте на здоров'я!







____________________________________________________________________________-
8 клас.  Друзі, для вас завдання  на карантин. 

Вітаю, друзі! Ми на фініші  навчального року! Виконуємо контрольну роботу  ст 287-288
Розділ"Теоретична розминка"  - три питання за вибором.

Розділ "Практикум"  - усі  три вправи, але по  чотрири  завдання. Наприклад Вправа1 , завдання1,2,4,5


Дедлайн - 20 травня

Успіхів!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
04.05-11.05.
Вітаю, друзі! Сьогоднішній урок присвячений Чайці, крилам, польоту, свободі, прагненню досконалості. Ви будете працювати з карткою.Для вас вона -шаблон.Ви ж працюєте у зошитах. Якщо є можливість  створити самостійно власний плакат у будь -якому форматі - не заперечуватиму.



І наостанок - пройдіть тестування   Контроль знань

Успіхів!
_______________________________________________________________________-

21.04 - 30.04.

Друзі, для вас надзвичайно важливий твір - Річард Бах "Чайка Джонатан  Лівінгстон". Дуже рекомендую прочитати його разом з вашими батьками, братиками чи сестричками.


1. Ознайомся зі статтею підручника про Р.Баха. Задай три питання письменнику за змістом статті. І сам дай на них відповіді, використовуючи матеріал підручника.


2.Розглянь  картку. Склади паспорт твору: 

Автор-
Твір-
Дата написання-
Жанр-
Ідея-
Тема-
Головний герой-



ПРОЧИТАЙ  ПОВІСТЬ ЗА ПІДРУЧНИКОМ або прослухай Аудіо-книга "Чайка"

Прокоментуй 3 цитати із твору. Запиши і цитату і свої міркування у зошит


Переглянь картку. Перевір себе, чи знаєш ти  визначення теоретичних понять.




Добре. Молодець! Можеш відпочити . А я приготую останню порцію завдань до цього твору!
___________________________________________________________________________- 13.04.-17.04.

Всім привіт!  Ми з вами прочитали  повість - казку "Маленький принц". Без цього продовжувати роботу немає сенсу. Тому, хто не читав - вам спочатку виконати завдання минулого тижня, а потім вже сюди. 

1. Отже напишіть свої первинні враження від прочитаного твору (3-4 речення).

2. Кроссенс "Подорож Маленького принца Всесвітом". Завдання : розгляньте кроссенс і дайте відповідь на питання: "Які істини відкрив для себе Маленький принц, подорожуючи Всесвітом?" Запиши їх у зошит.





Маленький принц  став  для  нас уособленням кращих людських чеснот. Знайди їх у філворді і запиши у зошит. як гроно...
Ось так:


Перечитай цитати із твору . Які філософські проблеми людства підіймає автор?



Випиши із тексту твору  цитати, які найбільш запамятались і створи памятку (можна у вигляді книжечки, чи буклету, додай символічних малюнків чи ілюстрацій з інтернету). Сфотографуй, або зніми відео своєї роботи і надішли мені. Саму роботу зберігай до виходу із карантину.


Виконай завдання на наступному плакаті. Скан тесту надішли мені.


І наостано... Чи знали ви що....




Якщо впоралися, можна відпочити. Успіхів!
________________________________________________________________________________-

06.04- 10.04

Всім привіт!

Сьогодні ми з вами  почнемо знайомитися з моїм улюбленим автором і твором - А.де Сент -Екзюпері і його "Маленький принц"

Може бути, єдиний спосіб переконатися в реальності чудес - самому їх творити; і нехай це будуть навіть найменші чудеса.
Антуан навчив маленького хлопчика пускати мильні бульбашки. Але, б'ючись об стіну, вони лопалися. Хлопчик плакав. Кілька днів Екзюпері ходив похмурий. Потім додав в мильну піну краплю гліцерину. Тепер бульбашки відскакували від стін, як м'ячики; вони стали ще яскравіше і прекрасніше.
Йому належало багато дорослих винаходів, але стрибучими мильними бульбашками він пишався більше, ніж усіма іншими відкриттями.
29 червня 1900 року народився французький письменник Антуан де Сент-Екзюпері. Письменник, художник, льотчик і просто хороша людина.

1. Познайомтеся з життям і творчістю письменника за підручником.
2. Підготуйте 8-10 запитань для інтерв'ю з письменником.
3. Прочитайте   повість - казку "Маленький принц". Влаштуйсе сімейні читання з обговоренням. Вашим батькам, впевнена, сподобається цей твір!
4. Вивчіть  поняття ПРИТЧА
5. Виконайте  тест тестування
Скрін оцінки надішліть.




________________________________________________________________________

30.03.- 03.04.

Друзі,вважаю за необхідне завершити тему з  повторення теорії літератури. А саме - бароко і класицизм. 

Класицизм

бароко

Всі завдання у цій картці. Будьте уважні.  



Тест - контроль...Мені скріни оцінки

______________________________________________________________________________-----


Завдання 1.Спектакль https://www.youtube.com/watch?v=D0PmRSOY3QU  І частина
          ІІ частина

Завдання 2.Встанови послідовність подій у творі. https://learningapps.org/display?v=p6nm2zetj18

Завдання 3.Дайте короткі відповіді на запитання
1.Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич»

1.     Хто пан Журден за походженням?
2.     З якою метою пан Журден наймає вчителів?
3.     Яких учителів наймає пан Журден?
4.     Навіщо Журдену потрібні уроки танців?
5.     Чим ще, крім навчання, пан Журден намагається наслідувати дворян?
6.     Чого, на думку Журдена, бракує його дочці для повного щастя?
7.     У кого був закоханий пан Журден?
8.     Кого кохає маркіза Доримена?
9.     Від чийого імені граф Дорант передає маркізі Доримені подарунки?
10. Кому належить весела вигадка про сина турецького дворянина?
11. Хто перевдягнувся на турецького вельможу?
12. В який сан посвятили пана Журдена?

Пройди тестування і надішли відповідь у особисті повідомлення мені.Тестування

Дайте розгорнуту відповідь на запитання: Чи вдалося Журдену стати шляхтичем? Чому?

Комментариев нет:

Отправить комментарий