четверг, 19 марта 2020 г.

7 -Зарубіжна література


Друзі, привіт!


01.02 -03.02. 2022

Ми працюємо з вами на цьому блозі дистанційно. Нагадую: ми розпочали знайомство з  письменником Олександром Гріном.
1. Прочитайте за підручником біографію письменника.
Створіть запитальник до  теми ГРІН. Кожне питання  має починатися з певного слова і обов'язково бути пов'язаним з особистістю письменника ОЛЕКСАНДРА ГРІНА


ГРІН   - ХТО
ЩО
ДЕ
ЯК
КОЛИ
ЧОМУ?
НАПРИКЛАД?  КОЛИ з'явилася країна ГРІНЛАНДІЯ?  або Хто були батьки О.ГРІНА?
Всього має бути  6 запитань до біографії письменника. Питання записуєте у зошити. Перевіримо при виході на заняття.

2. Знайдіть в інтернеті цікаві місця в Україні повязані з О.ГРІНОМ. Підготуйте  візитівку письменника на аркуші формату А-4. НА НІЙ: портрет, 2-3 цікавих факти пов'язаних з Україною, кілька важливих цитат із творів або про твори, ілюстації або фото. ВАЖЛИВА умова :  все це на одній сторінці. Свої "шедеври" прикріпіть сюди у коментарі або  у вайбер.УСПІХІВ!





______________________________________________________

08.09.2021

Рада вітати вас на своєму блозі!
Ропочинаємо нашу роботу з теми: " Оригінал и переклад. Види перекладів, спеціфіка художнього переклад"
Завдання: прочитайте статтю підручника з даної теми.
2. Виконайте завдання картки у зошиті.



НЕ забудьте підписати зошити! Надсилати не треба. Перевірю при очній зустрічі!
_________________________________________________________________________________________________________--












Продовжуємо роботу!

ІІ семестр.

19.01.2021
Тема уроку:
Джеймс Олдрідж "Останній дюйм".

Робота з текстом твору. 


Працюємо над змістом твору

Завдання № 3. Пригадай Зміст оповідання «Останній дюйм». Розташуй пункти плану у правільній послідовності. 

1.      Підводна зйомка.

2.      Трагедія.

3.      Політ на Узбережжя.

4.      Випробування хлопця в екстремальній ситуации.

5.      Бен и Деві Ніяк НЕ знайдуть комунальної мови.

6.      У Каїрі.

7.      Допомога хлопця.

1.      ___________________________________________

2.      ___________________________________________

3.      ___________________________________________

4.      ___________________________________________

5.      ___________________________________________

6.      ___________________________________________

7.      ___________________________________________

 Завдання 2.Віконуємо у зошит так, як показано у таблічці.Слова бери Із довідки внизу схеми.


                                 Характеристика образів Бена и Деві

                                                                                                     в Різні моменти життя

Завдання № 7. Пригадай ключові епізоді оповідання. Заповнена опорну схему. 

1.      ПОЧАТОК оповіді.

БЕН и ДЕВІ



 

 

       

       

 

 

 

 

 

 

 

2.      Екстремальний Ситуація.

 

 

 

3.     

НОВІ почуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

«На це Варто

втрачають годину ... (.?!) »ЧОМУ?

 

________________________________________

________________________________________

 

УВАГА. Довідка для учня.

-          Неприкаяність, насторожено.

-          Мовчазний, слухняній.

-          Самотній.

-          Бажання прийти на допомогу, Впевненість у Власний силах.

-          Турбота.

-          Різкій, знервованій.

-          Заклопотаній, роздратованій.

-          Самотній.

-          Сила Волі, мужність.

-          Гордість.

 

 Успіхів! Роботи надіслаті до четверга.


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-


14.01.2021

    • Тема: Д.Олдрідж "Останній дюйм"
    • Вітаю вас, діти! Ві прочитали оповідання "Останній дюйм" ЯКІ Ваші враження ВІД прочитання творити? (Запішіть їх у зошіті.2-3 речення)
  • Завдання 2. виконан тестування   Останній дюйм Тест

  • Будьте уважні! Є обмеження у часі и Спроба!

Всі завдання ма ють буті віконані до 19.01. Мені Нічого надсилати не потрібно. 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12.01.2021

Тема уроку: Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм"

 

Завдання: .1. Ознайомітіся з творчістю Д.Олдріджа.
2. Прочитати оповідання "Останній дюйм"

 

Завдання Виконати до четверга.


________________________________________________
_______________________________________________

І семестр

Тема : Вальтер Скотт - Засновник історічного роману. Роман "Авенго"

1. Ознайомтеся з творчістю та життям письменника. Назвіть три важлівіх факти .
2. Вівчіть нове Поняття - роман, історичний роман.

3. Прочитайте усі розділи твору - "Айвенго", розміщені у підручніку. Всі завдання Виконати до 06.11.2020. В цей день отрімаєте тести для Перевірки знання тексту твору. Успіхів!
_______________________________________________________________________________-
Друзі, для вас пропозиція, что почитати! Читайте на здоров'я!









____________________-_______________________________________________________------ 7 клас. Друзі, сподіваюся ви Вже Зачекайте на мене. Тож нова добірка завдання Вже готова.Прошу!

Вітаю всіх! Ми на фініші почти. Виконуємо підсумкову річну контрольну роботу. 

За підручніком ст. 271-272

Розділ "Теоретична Розминка", піт. 7,8

Практикум - Чотири Вправи на вибір.

Дедлайн - 20 травня

Успіхів!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

04.05 -11.05
Вітаю, друзі! Ми завершили з вами великий розділ "Світова новела" Тому розпочнемо з контрольної роботи. ЇЇ ви знайдете у підручніку на странице 253-254. Прошу внести Зміни до первого уровня. Замість питання 1. виконан Наступний: Кому з героїв новел удалось доторкнутіся до дива? Чи не забувай Одразу надсилати скріні з оцінкамі.

Прочитайте за підручніком Уривки з твору  Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" Виконала завдання 






Запиши у зошітт 3-4 речення в якіх ти зможеш охарактерізуваті Софі.



Запиши слова, Які удалось розгадаті и обовязково додай коментар - як смороду повязані з героями твору.

Поки що все. Успіхів!


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,

21.04- 27.04
Вітаю, мої любі семикласниками!
Сьогодні я познайомлю вас з моїм улюблений твором - Новели Рюноске Акутагави "Павутинка". Як завжди кажу читайте всі твори разом з батьками. І тоді вам легше розібратіся, обговорити всі деталі. І дуже прошу, працюйте послідовно, чи не поспішайте. Твір в однім відправленні ВСІ завдання одного уроку.

Те ж уперед!

Ознайомтеся зі статтей підручника про Акутагаву Рюноске. Перегляньте Відео-урок

Батьківщина письменника - Японія, країна надзвічайної культури та філософії. Розгляньте плакат.


Прочитайте, або прослухайте новел   Павутинка

Деякі Пояснення до новели у наступній Картці.



Виконаю завдання наступної картки.


                                                    Усно дайте ВІДПОВІДІ на запитання:

У зошити запиши свои думки относительно Наступний міркувань:


Я вже говорила, что в мистецтво Японії має Глибоке філософське коріння. Розгляньте Наступний картку.

      Лотос - священна квітка. Вона кож має філософське значення:
               Виконаю завдання.Встановіть послідовність подій.  Скрін надішліть.  Послідовність.




Добре, молодці. Можете відпочіті. В допомогу вам наступна картка. 




 Успіхів!

__________________________________________________________________________

13.04.- 20.04 Всім привіт. Перш чем розпочаті Наступний урок я маю пересвідчітіся, чи ви прочитали новел "Чарівна крамниця". Отже пройдіть тестування  ТестуванняЧи не починаєм Нічого делать, если ви не читали твір !!! І ще прохання - роботи прісілаті мені всі, что я даю на цьом уроці. Частинками НЕ шліть, бо вони "губляться" - я не можу відслідкуваті чи ви все Зроби, чи ні. Та и ві ж зацікавлені в позітівній оцінці, сподіваюся. Отжезапішіть ваше враженнявід новели 2-3 речення в зошиті. Запішіть у зошити: Що прикрутив Рамус Джипа у вітріні ....Що купували у чарівній крамниці .....Що принесли додому .....Які почутття пережіваж хлопчик у крамниці (запішіть через кому) ....















Які почуття пережіває батько у крамниці (запішіть через кому) .... Зробіть Висновок (Одне речення) ...... Дайте Короткі ВІДПОВІДІ на запитання: 1.Поміркуйте и віпішіть реальн е та фантастично (чарівне) у творі.





 
  • 2.Охарактерізуйте образ продавця крамниці.
  • 3.Події, Які розгортаються у творі, - це фокуси чи магія? Хто в оповіданні здати дати відповідь на це запитання? Чому?
  • 4.Літературознавці стверджують, что оповідання має Відкритий фінал. Чи згодні ви з ними? Чому?
Аще намалюйте, что вас айбільше враз, сподобалося. Успіхів!


Додатково  "Чарівна лавка"  мультфільм


_________________________________________________________________________________

06.04.-08.04

Продовжуємо знайомитися з видами новел. І сегодня годину поговоріті про дітей, батьків та їхнє бачення світу. Отже Герберт Уеллс и его новела "Чарівна крамниця".

За підручніком, Ознайомтеся з цікавінкамі життя письменника. Складіть Анкету письменника за таким планом:
 Автор
Роки життя:
Країна:
Твори:
Події життя:

Добре, а тепер прочитайте новел "Чарівна крамниця" . Добре Було б, Якби ви прочитали ее разом з мамою, чи татом, влаштувавші сімейні читання.

Додатково: Перегляньте відео-урок. Відео-урок "Чарівна крамниця"

Сподіваюся, что ві віконаєте ЦІ завданнядо середи . Чекайте на оновлення Сторінки и ДОПОВНЕННЯ завдання. Успіхів!

_______________________________________________________________________________-
 30.03- 03.04 ПОЧИНАЄМО новий тиждень, друзі! Сподіваюся ви отримай враження від новели "Дари волхвів". І помітілі нове слово НОВЕЛА.  






1. О.Генрі надававши предпочтение жанру новели.
         Новела  (італ. - новина) - невеликий за ОБСЯГИ прозові твір про   
                     Незвичайна подію з несподіванім фіналом (підручник с. 202).
    Відомімі майстрами цього жанру у мировой літературі були Дж.Боккаччо, Е.А.По, П.Меріме, І.Бунін, В.Стефаник. (Запис у зошити)

2.        Прочитайте новел "Останній листок"

      Дослідницька робота:   Доведіть, что твір О.Генрі Належить до жанру новели. (Знайдіть ознака новели у творі и запішіть їх у зошити.   

Я, нажаль, чи не можу з вами поспілкуватіся и зрозуміті, як вам прочитаних твір, но ві можете своє враження від новели Записати у зошит. 

3. Встановіть послідовність подій у новелі и запішіть правильно у зошити.
1. Сью и Джонсі.
3. Хвороба Джонсі.
2. Розмова Сью и лікаря.
4. «Коли впадаючи Останній, я помру».
6. Старий художник - невдаха Берман.
7. ПОВІДОМЛЕННЯ Берману про хворобу Джонсі.
5. Стійкість последнего листка.
8. Небезпека минула.
9. Шедевр художника Бермана.
М ожет переглянутися фільм. Поки що все. Успіхів. Слідкуйте за новинами!

Останній листок. Фільм Відеоурок до новели "Останній листок" Даруй волхвів. фільм



 


О.Генрі «Дари волхвів»
Самостійна робота
І.Знайдіть правильну відповідь, запішіть ее словом:
  1. О.Генрі - письменник - а) англійський; б) американський; в) Австралійський.
  2. Его справжнє прізвище: а) Портсмут; б) Портер; в) Клеменс.
  3. О.Генрі живий у: а) 19 ст .; б) 19-20 ст .; в) 20 ст.
  4. ВІН розпочав писати: а) в дітінстві; б) во время навчання в університеті; в) у в'язниці.
  5. Новела схожа на: а) оповідання; б) роман; в) поему.
  6. Сюжет новели: а) детективний; б) Незвичайна; в) романтичний.
  7. Кінцівка новели: а) Відкрита (Не має розв'язки); б) трагічна; в) несподівана.
  8. Події новели «Даруй волхвів» відбуваються на: а) Різдво; б) Новий рік; в) Великдень.
  9. Волхви - це: а) чарівнікі; б) мудреці; в) християни.
  10. Волхви подарували новонароджених Ісусу: а) золото й срібло; б) золото, Папірус й вино; в) золото, ладан й смирну.
  11. Подружжя Янг жило у квартирі за: а) 5; б) 8; в) 20 долларов на тиждень.
  12. Деллі вдалось зекономити: а) 1 долар 87 центів; б) 2 долари; в) 5 доларів.
  13. Найкоштовнішім скарбом Деллі БУВ (Було): а) материн перстень; б) батьків годинник; в) волосся.
  14. Найкоштовнішім скарбом Джима БУВ: а) альбом з батьківщини фотографіямі; б) батьків перстень; в) батьків годинник.
  15. Делла обстригла волосся, щоб: а) сделать нову зачіску; б) економіті на мітті голови; в) купити чоловіку подарунок.
  16. Джим продавши годинник, щоб: а) Заплатити за житло; б) купити продукти до свята; в) прідбаті дружіні подарунок.
  17. Делла подарували чоловікові: а) краватка; б) ланцюжок до Годинник; в) перстень.
  18. На обстриженими Деллу Джим дивився: а) з гнівом; б) зі здівуванням; в) з дивним вирази.
  19. Джим подарували дружіні: а) браслет; б) хутряних накидку; в) гребені для волосся.
  20. Джим предложили Деллі: а) повернути подарунки в магазин; б) заховаті подарунки до кращих часів; в) вігідно продати подарунки.
  21. Джим та Делла любили: а) отрімуваті подарунки; б) даруваті подарунки; в) вібіраті подарунки.
  22. Автор назіває молоде подружжя: а) волхвами; б) закоханий; в) дітьми.

ІІ. Візначте
 експозіцію-
зав'язку-
кульмінацію-
 Розв'язка новели.


ІІІ . Чим подібні твори Ч.Діккенса "Різдвяна пісня в прозі» та О.Генрі «Дари волхвів»?

ІV . Яким ви уявляєте майбутнє Джима та Деллі?

Комментариев нет:

Отправить комментарий