Тема уроку:Джеймс Олдрідж "Останній дюйм".
Робота з текстом твору.
|
Працюємо над змістом твору |
|
Завдання № 3. Пригадай Зміст оповідання «Останній дюйм». Розташуй пункти плану у правільній послідовності. |
||
1.
Підводна зйомка. 2.
Трагедія. 3.
Політ на Узбережжя. 4.
Випробування хлопця в екстремальній ситуации. 5.
Бен и Деві Ніяк НЕ знайдуть комунальної мови. 6.
У Каїрі. 7.
Допомога хлопця. |
1. ___________________________________________ 2. ___________________________________________ 3. ___________________________________________ 4. ___________________________________________ 5. ___________________________________________ 6. ___________________________________________ 7. ___________________________________________ |
Завдання 2.Віконуємо у зошит так, як показано у таблічці.Слова бери Із довідки внизу схеми.
Характеристика образів Бена и Деві
в Різні моменти життя |
Завдання № 7. Пригадай ключові епізоді оповідання. Заповнена опорну схему. |
1. ПОЧАТОК оповіді.
2. Екстремальний Ситуація.
3.
|
||||||||||||||||||||||||||
УВАГА. Довідка для учня. |
||||||||||||||||||||||||||
-
Неприкаяність, насторожено. -
Мовчазний, слухняній. -
Самотній. -
Бажання прийти на допомогу, Впевненість у Власний силах. -
Турбота. |
-
Різкій, знервованій. -
Заклопотаній, роздратованій. -
Самотній. -
Сила Волі, мужність. -
Гордість.
|
Успіхів! Роботи надіслаті до четверга.
- Тема: Д.Олдрідж "Останній дюйм"
- Вітаю вас, діти! Ві прочитали оповідання "Останній дюйм" ЯКІ Ваші враження ВІД прочитання творити? (Запішіть їх у зошіті.2-3 речення)
- Завдання 2. виконан тестування Останній дюйм Тест
- Будьте уважні! Є обмеження у часі и Спроба!
Тема уроку: Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм"
Завдання: .1. Ознайомітіся з творчістю Д.Олдріджа.2. Прочитати оповідання "Останній дюйм"
Завдання Виконати до четверга.
1. Ознайомтеся з творчістю та життям письменника. Назвіть три важлівіх факти .2. Вівчіть нове Поняття - роман, історичний роман.3. Прочитайте усі розділи твору - "Айвенго", розміщені у підручніку. Всі завдання Виконати до 06.11.2020. В цей день отрімаєте тести для Перевірки знання тексту твору. Успіхів!
____________________-_______________________________________________________------ 7 клас. Друзі, сподіваюся ви Вже Зачекайте на мене. Тож нова добірка завдання Вже готова.Прошу!
Вітаю всіх! Ми на фініші почти. Виконуємо підсумкову річну контрольну роботу.
За підручніком ст. 271-272
Розділ "Теоретична Розминка", піт. 7,8
Практикум - Чотири Вправи на вибір.
Дедлайн - 20 травня
Успіхів!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
04.05 -11.05
Вітаю, друзі! Ми завершили з вами великий розділ "Світова новела" Тому розпочнемо з контрольної роботи. ЇЇ ви знайдете у підручніку на странице 253-254. Прошу внести Зміни до первого уровня. Замість питання 1. виконан Наступний: Кому з героїв новел удалось доторкнутіся до дива? Чи не забувай Одразу надсилати скріні з оцінкамі.
Прочитайте за підручніком Уривки з твору Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" Виконала завдання
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,
21.04- 27.04
Вітаю, мої любі семикласниками!
Сьогодні я познайомлю вас з моїм улюблений твором - Новели Рюноске Акутагави "Павутинка". Як завжди кажу читайте всі твори разом з батьками. І тоді вам легше розібратіся, обговорити всі деталі. І дуже прошу, працюйте послідовно, чи не поспішайте. Твір в однім відправленні ВСІ завдання одного уроку.
Те ж уперед!
Ознайомтеся зі статтей підручника про Акутагаву Рюноске. Перегляньте Відео-урок
Батьківщина письменника - Японія, країна надзвічайної культури та філософії. Розгляньте плакат.
Усно дайте ВІДПОВІДІ на запитання:
Я вже говорила, что в мистецтво Японії має Глибоке філософське коріння. Розгляньте Наступний картку.
13.04.- 20.04 Всім привіт. Перш чем розпочаті Наступний урок я маю пересвідчітіся, чи ви прочитали новел "Чарівна крамниця". Отже пройдіть тестування ТестуванняЧи не починаєм Нічого делать, если ви не читали твір !!! І ще прохання - роботи прісілаті мені всі, что я даю на цьом уроці. Частинками НЕ шліть, бо вони "губляться" - я не можу відслідкуваті чи ви все Зроби, чи ні. Та и ві ж зацікавлені в позітівній оцінці, сподіваюся. Отжезапішіть ваше враженнявід новели 2-3 речення в зошиті. Запішіть у зошити: Що прикрутив Рамус Джипа у вітріні ....Що купували у чарівній крамниці .....Що принесли додому .....Які почутття пережіваж хлопчик у крамниці (запішіть через кому) ....
Які почуття пережіває батько у крамниці (запішіть через кому) .... Зробіть Висновок (Одне речення) ...... Дайте Короткі ВІДПОВІДІ на запитання: 1.Поміркуйте и віпішіть реальн е та фантастично (чарівне) у творі.
- 2.Охарактерізуйте образ продавця крамниці.
- 3.Події, Які розгортаються у творі, - це фокуси чи магія? Хто в оповіданні здати дати відповідь на це запитання? Чому?
- 4.Літературознавці стверджують, что оповідання має Відкритий фінал. Чи згодні ви з ними? Чому?
_________________________________________________________________________________
06.04.-08.04
Продовжуємо знайомитися з видами новел. І сегодня годину поговоріті про дітей, батьків та їхнє бачення світу. Отже Герберт Уеллс и его новела "Чарівна крамниця".
За підручніком, Ознайомтеся з цікавінкамі життя письменника. Складіть Анкету письменника за таким планом:
Автор
Роки життя:
Країна:
Твори:
Події життя:
Добре, а тепер прочитайте новел "Чарівна крамниця" . Добре Було б, Якби ви прочитали ее разом з мамою, чи татом, влаштувавші сімейні читання.
Додатково: Перегляньте відео-урок. Відео-урок "Чарівна крамниця"
Сподіваюся, что ві віконаєте ЦІ завданнядо середи . Чекайте на оновлення Сторінки и ДОПОВНЕННЯ завдання. Успіхів!
_______________________________________________________________________________-
30.03- 03.04 ПОЧИНАЄМО новий тиждень, друзі! Сподіваюся ви отримай враження від новели "Дари волхвів". І помітілі нове слово НОВЕЛА.
Останній листок. Фільм Відеоурок до новели "Останній листок" Даруй волхвів. фільм
- О.Генрі - письменник - а) англійський; б) американський; в) Австралійський.
- Его справжнє прізвище: а) Портсмут; б) Портер; в) Клеменс.
- О.Генрі живий у: а) 19 ст .; б) 19-20 ст .; в) 20 ст.
- ВІН розпочав писати: а) в дітінстві; б) во время навчання в університеті; в) у в'язниці.
- Новела схожа на: а) оповідання; б) роман; в) поему.
- Сюжет новели: а) детективний; б) Незвичайна; в) романтичний.
- Кінцівка новели: а) Відкрита (Не має розв'язки); б) трагічна; в) несподівана.
- Події новели «Даруй волхвів» відбуваються на: а) Різдво; б) Новий рік; в) Великдень.
- Волхви - це: а) чарівнікі; б) мудреці; в) християни.
- Волхви подарували новонароджених Ісусу: а) золото й срібло; б) золото, Папірус й вино; в) золото, ладан й смирну.
- Подружжя Янг жило у квартирі за: а) 5; б) 8; в) 20 долларов на тиждень.
- Деллі вдалось зекономити: а) 1 долар 87 центів; б) 2 долари; в) 5 доларів.
- Найкоштовнішім скарбом Деллі БУВ (Було): а) материн перстень; б) батьків годинник; в) волосся.
- Найкоштовнішім скарбом Джима БУВ: а) альбом з батьківщини фотографіямі; б) батьків перстень; в) батьків годинник.
- Делла обстригла волосся, щоб: а) сделать нову зачіску; б) економіті на мітті голови; в) купити чоловіку подарунок.
- Джим продавши годинник, щоб: а) Заплатити за житло; б) купити продукти до свята; в) прідбаті дружіні подарунок.
- Делла подарували чоловікові: а) краватка; б) ланцюжок до Годинник; в) перстень.
- На обстриженими Деллу Джим дивився: а) з гнівом; б) зі здівуванням; в) з дивним вирази.
- Джим подарували дружіні: а) браслет; б) хутряних накидку; в) гребені для волосся.
- Джим предложили Деллі: а) повернути подарунки в магазин; б) заховаті подарунки до кращих часів; в) вігідно продати подарунки.
- Джим та Делла любили: а) отрімуваті подарунки; б) даруваті подарунки; в) вібіраті подарунки.
- Автор назіває молоде подружжя: а) волхвами; б) закоханий; в) дітьми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий